L.A. Jackson įsteigė Londono kaučiuko bendrovę ir pradėjo importuoti bei pardavinėti prezervatyvus ir kirpyklų reikmenis.
Londono kaučiuko bendrovė (LRC) užregistravo prekių ženklą „Durex“.
Šeštame dešimtmetyje „Durex“ išleido savo pirmuosius suvilgytus prezervatyvus.
„Durex“ tapo pirmuoju prekių ženklu sukūrusiu ir įdiegusiu elektroninę prezervatyvų patikrą.
Septintame dešimtmetyje „Durex“ išleido pirmuosius anatominę formą atitinkančius prezervatyvus.
Aštuntame dešimtmetyje „Durex“ tapo pirmuoju pasaulyje daugelyje šalių reklamuojamu prezervatyvų prekių ženklu.
Dešimtame dešimtmetyje „Durex“ - pirmasis prezervatyvų prekių ženklas globaliai įdiegęs kokybės ženklo standartą.
„Durex“ išleido spalvotų ir aromatizuotų prezervatyvų liniją.
„Durex“ - pirmasis prezervatyvų prekių ženklas sukūręs savo interneto svetainę. Šiuo metu šalyse, kuriose esame atstovaujami, veikia net 42 skirtingos mūsų svetainės.
„Durex“ pagamino prezervatyvus be latekso. Naujoji nealergizuojanti medžiaga pradėta naudoti naujiems produktams: Durex“ sukurtas sintetinis poliuretanas minkštesnis ir elastingesnis nei natūraliojo kaučiuko lateksas.
Prezervatyvų prekių ženklas „Durex“ pirmasis atliko nuomonių apklausą lytinio gyvenimo klausimais ir paviešino jos rezultatus.
„Durex“ pristatė „Pleasuremax“. Taip „Durex“ tapo pirmuoju prezervatyvų prekių ženklu rinkoje, kurio asortimente prezervatyvai ir su briaunelėmis, ir su gumburėliais.
„Durex“ pristatė sužadinančių intymaus komforto gelių liniją „Play“.
Siekdamas informuoti akademinę bendruomenę ir politikos formuotojus, „Durex“ tinklas paviešino globalaus lytiškumo vertinimo (Face of Global Sex) ataskaitas, kuriose nagrinėjama lytinė elgsena.
Norėdamas paskatinti saugius lytinius santykius tarp jaunų žmonių, „Durex“ pakvietė 16-24 metų jaunuolius sukuti unikalų plakatą apie lytinę sveikatą – tai paauglių sukurtas plakatas skirtas paaugliams.
„Durex“ sukako 80 metų.
Tarptautinės AIDS konferencijos Vienoje metu „Durex“ parėmė Jungtinių Tautų gyventojų fondo iniciatyvą „Condomize!" („Apsiginkluokime prezervatyvais!“) ir paaukojo 220 000 prezervatyvų.
Bendrovė „Reckitt Benckiser“ įsigijo „Durex“.
„Durex“ pristatė prezervatyvus „Performax Intense“, sukurtus siekiant padėti partneriams pasiekti abipusį pasitenkinimą. 5 % benzokaino gelis viduje ir stimuliuojamoji struktūra išorėje gali padėti padidinti lytinio aktą trukmę ir intensyvumą.
„Durex“ sukako 90 metų!